Monday, July 19, 2010

...wan...

Siapakah wan di hati Suraya...? Adakah Ewan, Iwan atau mungkin Uwan...? Kesemuanya adalah bukan... Kerana wan yang dimaksudkan adalah nenek kesayangan Suraya... Nama sebenarnya ialah Zainab binti Talib... Dilahirkan di Tanjung Malim pada 16 Jun 1936... Saya amat menyayangi wanita ini... Dialah yang menjaga saya ketika saya kecil sehinggalah saya dewasa... Banyak rahsia wan yang saya simpan... Kesian wan... Nanti kalau saya berpeluang saya akan menulis buku cerita yang wan minta itu... "Kejar Di Sebalik Rupa" tajuk seperti diminta... hehehe... Saya tidak pandai dalam penulisan tetapi jika saya panjang umur saya akan cuba menulis buku cerita yang wan minta satu hari nanti... Wan, saya sayang sangat pada wan... Terima kasih kerana menjaga saya selama ini... Saya minta maaf kalau saya pernah lukakan hati wan... Wan nanti kita jumpa lagi ya... Sayang wan sangat-sangat...

2 comments: