Tuesday, July 20, 2010

...Cintamu...

"Cintamu Yang Kurasa... Walau Tak Terucap Smakin Dalam... Cintamu Tlah Terukir... Di Batas Cintaku Selamanya... Tak Pernah ku Mencoba... Lepaskan Cintamu Walau Sesaat... sejujurnya Diriku Terlalu Sayang Padamu... Kuingin Slalu Dalam Cintamu... dan Tiada... Yang Kan Memisahkan Selamanya... Cintamu Yang Terlintas... Terbias Matamu Slama Ini... Adakah Di Hatimu... Terbesit Satu Harapan Untukku... Tuk Berjanji Selamanya Kan Selalu Milikku... Satu Cinta..."

Lagu ini saya tujukan khas buat si dia yang teramat saya kasihi dan sayangi... Lelaki yang berjaya membuka pintu hati saya untuk bercinta lagi... Agaknya kami memang ditakdirkan untuk bertemu lagi setelah sekian lama berpisah... Hampir 13 tahun tidak pernah mendengar khabar berita... Akhirnya takdir telah menemukan kami semula... Lelaki ini sangat penyayang dan kasihkan keluarganya... Lelaki ini banyak memberi semangat kepada saya ketika saya jatuh... Dia lah abang dan dia lah kekasih hati saya... Dia lah tempat saya mengadu masalah, berkongsi cerita sedih dan sebagainya... Lelaki ini tidak suka saya mengalirkan air mata... Baginya air mata terlalu mahal... Kenapa perlu mengalirkannya untuk sebab-sebab yang kecil... Lelaki ini banyak mengajar saya erti kehidupan dan realiti hidup sebenar... Bertuahya saya dapat memiliki awak.... Saya berdoa agar kita akan dapat bersama selamaya... Ketika susah dan senang...

p/s: Lagu di atas menyatakan luahan isi hati saya terhadap dirinya...

3 comments: